About Me

My photo
Bukan mudah utk menjaga hati semua orang,walaupun sedaya upaya mencuba, namun pasti ada yg terasa. Jika kesilapan semalam belum terampun, moga dimaafkanlah. Jika kesilapan hari ini menyakitkan, dgn harapan moga lupakanlah, dan jika kesilapan esok atau mendatang ku mohon jgnlah dibawa sampai akhirat. Maafkanlah kalau aku buat hatimu terluka kerana sesungguhnya aku juga manusia terbatas.

sy di tag oleh da girl ..haha !



01. Bekas kekasih saya adalah : seorang lelaki ;D belum terpikir nak bercinta dengan perempuan.
02. Saya sedang mendengar : cucu jiran depan rumah saya memekak.
03. Mungkin saya patut: mandi?
04. Saya suka : pijak rumput. anda suka?
05. Sahabat-sahabat baik saya : comel comel belaka ;D
06. Saya tak paham : bahasa tamil! dey macha, ap lu crita?
07. Saya kehilangan : pendrive 4GB, pulangkan lahh wahai pencuri.
08. Ramai yang berkata : hye bubu!
09. Makna nama saya :
gembira dan happy. sama jeh kot maksudny tuu.
10. Cinta itu adalah : komputer kot?

11. Di suatu tempat, Seseorang sedang : masak lunch untuk saya! mak saya yg kat dapur tuhh.
12. Saya akan cuba:
trajang bola golf masuk lubang dia. yay! tigerwood ;D
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : forever laa. pa lagi?
14. Telefon bimbit saya : bole tangkap gambar. hebat kan? haha.
15. Bila saya terjaga dari tidur : saya terus g toilet!
16. Saya paling meluat apabila : seseorang bajet cun. huh! meluat sungguh!
17. Pesta/Parti adalah :
kalau tak salah, nama pokok, kan?
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kucing dan cat. setuju?
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : sekarang lah. sebab baru sekarang saya dapat jawab soalan yang seronok ni. muahahaha.
20. Hari ini : hari selasa. besok hari rabu. besok lagi tanak tanya?
21. Malam ini saya akan : tidur awal, besok nak keluar.
22. Esok pula saya akan :
going sumwhere la, kan da habak kat atas tu?
23. Saya betul-betul inginkan :
iPhone yang comel tu. bole bagi tak?
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : saya nampak 1 jerawat baru kat hdung.
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : entah la. ape kebende nye tu?
26. Makanan Barat atau Jepun : barat, sebab kenyang. jepun, sikit sgt! kedekut, buang duit jepp.
27. Bilik yang terang atau gelap :
terang ah, kalau gelap camne nak type pakai keyboard ni.
28. Makanan segera adalah :
maggie 3 minit! segera kan?
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : bila nak belanja aku kereta?
30. Tag ini datang dari : perempuan yang SANGAT comel ;D

0 comments: