About Me

My photo
Bukan mudah utk menjaga hati semua orang,walaupun sedaya upaya mencuba, namun pasti ada yg terasa. Jika kesilapan semalam belum terampun, moga dimaafkanlah. Jika kesilapan hari ini menyakitkan, dgn harapan moga lupakanlah, dan jika kesilapan esok atau mendatang ku mohon jgnlah dibawa sampai akhirat. Maafkanlah kalau aku buat hatimu terluka kerana sesungguhnya aku juga manusia terbatas.

mane ???


mane ?

mane ?

mane?

act,aku pun ta taw pe yg aku cri weyh
ngntuk pun ade,but ta nk tdow lagi..simpan2,jap2 g bru tdow..hee..klu boley aku nk tdow smpai la hdup aku happy balik..now,my life getting fucking bored lahh..ta taw nape..nothing interesting pun if done something..but,at least something then nothing kann..

hidup semakin sepi..i hate it damn..pe yg aku nk sbnr nya pun aku ta taw..aku sndiri pun ta faham ngn life aku..and the rite way,aku tdow utk ilangkan sume tu..ta snggup nk fkir daa..i'm stil have da best best friends..they alwiz wif me..thanxx guys !

nurul !! wake up girl..u must be strong and cheered up your life..kata2 smngat utk diri sy sendiri.

nota kaki : How To Motivate Myself !!!!

now nak pegy tdow , goodbye readers !

0 comments: