About Me

My photo
Bukan mudah utk menjaga hati semua orang,walaupun sedaya upaya mencuba, namun pasti ada yg terasa. Jika kesilapan semalam belum terampun, moga dimaafkanlah. Jika kesilapan hari ini menyakitkan, dgn harapan moga lupakanlah, dan jika kesilapan esok atau mendatang ku mohon jgnlah dibawa sampai akhirat. Maafkanlah kalau aku buat hatimu terluka kerana sesungguhnya aku juga manusia terbatas.

heeee....merepek kann

ptg tadi my aunty dtg..tgh rancak borak..tiba2,keluar la ini topik..perghh...;)

aunty : kak nurul wat pe je skrg ?

saya : ngah tggu nk smbung stdy.insyaAllah klu ade peluang..knp?

aunty : ta de pe.saje je tny..klu ta nk stdy ingt nk cari calon,kawin je la klu dah ta nk stdy(nada gurauan yg buat aku tersentak)

saya : heee(smbil senyum2 kambing) xnak la,ta fkir pun pasl tu.nk stdy .nk stdy..heeee

aku mmg rasa nka kawin (gatal kowt)haha..tapi calon pun ta de.dan juga da important is,duit 1 sen pun ta de nk wat knduri..bg tetamu mkn pasir bley la..hahaha..nmpknya mmg ta de rezeki la kan nk gatal fkir pasal kawin..nurul,duk diam2 je la oke..stdy dulu..maybe bley praktis memask and merajinkan diri kemas rumah..belajr yg ni dulu pun da kira oke sgt2 la kann.haha...


muka cnfuse..bila la sy nk dpt soulmate dlm hdup sy..kusut awhh..hero,cpt la dtg...;)

klu bley sy nk cri sndiri da best soulmate dlm hdup sy..knp sy letk gmbr kat ats ni??mimik muka yg ta puas aty klu mama sy crikan mr right yg sy ta setuju..hahah..burukk kan..cnfirm da calon yg diplih tu akn lari..hahah..tade keje kann.;)

at last,sy nk senyum lebar cm ni if 1 day sy da jmpa da best soulmate dlm hdup sy..and my fmily sume bley accept bakal hsbnd sya sepenuhnya..best nye kann ;)


0 comments: