About Me

My photo
Bukan mudah utk menjaga hati semua orang,walaupun sedaya upaya mencuba, namun pasti ada yg terasa. Jika kesilapan semalam belum terampun, moga dimaafkanlah. Jika kesilapan hari ini menyakitkan, dgn harapan moga lupakanlah, dan jika kesilapan esok atau mendatang ku mohon jgnlah dibawa sampai akhirat. Maafkanlah kalau aku buat hatimu terluka kerana sesungguhnya aku juga manusia terbatas.

disebalik awan..

good mownink my dear diary !
dari smlam xsbr nk tggu jumpa my dear diary ni.xsbr nak luahkn pe yg aku rasa skrg.
uhmm,kan best klu dear diary ni boley bercakap.setiap kali aku share probs ngn die,die senyap je.kejam nye kauu ! but,i'm happy cause ada teman nk luahkan.thanx my dear diary.even u not good in 2 way communicate but u da best in a good saving my probs.

last nyte aku tdur agak awl.
kepla semakk , celaru , senang citer jiwa kacau.
knp die still nak gnggu lyfe aku ?
plizz la, aku da mmg xanggap die penah ada dlm hdup aku.
die ckp aku kejam ! aku ego !
mmg aku kejam pun,so puas hati?
tapi i xsekejam u, wut u have done 2 me before.
it's ok.i da mlas nk ungkit citer lama.
from everyday to evry hour u disturb me.
u xrasa waste tyme ke?
(i tahu u da one yg jadi silence readers i nya blog,if u baca ni hope u faham sgtt )

i got msg from him.
-"hye u.u dah tidur ke?i tgh cari u.u r so far away.hilang jauh ntah ke mana teman i masa i alone cm ni.where are u?plizz dun go far away from me.even u pergi dgn org yg u suka,but pliz jgn pergi terlalu jauh dari i...plizz nurul.."

i have no words to reply foe him.
my heart have go on.and now i can live without u.
dulu mmg i terlalu syg kan u,
but now it's tyme foe me to 4get it.
and now i lyke to thanx GOD sbb selalu tabahkan hati i dulu .
i found my happiness without love !

at 01 : 05 a.m
aku tersedar dr tdur.
got a call from kimi.
ko ske ganggu aku malam2.
tau la rindu,tggu la pagi esk.hahah..

n : ko knape?
k : saje je gnggu ko tdur.haha
n : ko mmg slalu ta puas aty ngn aku
k : xde la mcm tu,aku rindu kau ni..hahahah..pakwe ko tahu mati aku ni.
n : mcm2 la ko ni.aku mane ada pakwe la mngkuk.mandai je ko enn..ko pehal gelak je mlm ni? sakittt otak pe..
k : poyo ko xde pakwe.org comel cm ko xkan xde pakwe..lain la aku,ko pun xsde slera nk kuar ngn aku.kan,kan..
n : omg kimi,ko sorang je yg ckp aku comel..ko jgn nak perli aku oke ! aku xcomel pun ,tapi aku ensem,comel tu aku bg kat ko.hahah
k : seyes weh,ko comel.aku xperli ko pun.
n : ckup ar kimi.,pagi2 buta ko nk gaduh ngn aku.sepak sat g.
k : ye la,ko pegy la smbung tdur,aku tgu mmber aku ajak lepak skali.
n : pegy la ko,lepak je keje..aku tdur dlu taw.take care weh
k : okay.beres sokmo.
n : papai

tu la die kawan yg agk sengal.di sebalik kusut ada ketawa..
hahah.. title diisebalik awan tu xde kena mngena pun.saje je.sbb malas nak fkir title pe..
hulalala...

love,
cookiecrumbs




0 comments: