About Me

My photo
Bukan mudah utk menjaga hati semua orang,walaupun sedaya upaya mencuba, namun pasti ada yg terasa. Jika kesilapan semalam belum terampun, moga dimaafkanlah. Jika kesilapan hari ini menyakitkan, dgn harapan moga lupakanlah, dan jika kesilapan esok atau mendatang ku mohon jgnlah dibawa sampai akhirat. Maafkanlah kalau aku buat hatimu terluka kerana sesungguhnya aku juga manusia terbatas.

Missing my fwenz damn much

Dear diary,da place I shared all my story,probs with it.i enjoy to shared all with it.but sum post I do to invisible because it’s too much personal.i do write in this post,saya rindu kan kawan2 saya.but seems,masing2 dah jauh.hope 1 day we got sum gathering with all my sayangness.banyak sangat memori ngan korang doeh.sume besh.it’s fucking enjoyable.xleh duk diam kan,ade je plan nak pegy holiday or lepaking or shopping a.k.a abeskan duiting.haha..but xselalu kitorang wat sume tu.tyme stdy,study gak kan.hee..kami bersama masa gembira mahupun sedih.sumtyme we all got fight gak sesame sendiri,manusia kan,mesti ada yg xpuas aty atau terasa hati sesame sendiri.memang xleh nak dielakkan.but,tu sume xlama,kejap je.sampai bile nak bermasam muka,kita sume dah macam siblings cuma lain mak,lain ayah,kan..ngee..papepun,kitorang ttp happy.masing2 ada otak yang bijak.pandai2 la handle probs sendiri..bila flashback ,funny gak gaduh sesame sendiri.small matter je actlly.pastu bile masing2 da cool down,salam-salam,cium pipi,malu-malu lak nak baik balik..lumrah manusia weh..hahah..another post,saya upload kan pixt bersama kawan2..just wait and see !

special thanx to :

syue,teah,salmi,zareen,hajar,momoi,jijah,yatt,farah,zaida,nalah,ain,ijat,nizam,devaki,mill,k’ain,k’tiey,kok chen,johnathan,ayu,

p/s : korang,sumpah rindu korang doeh..i’m sorry if aku ada mnyakitkan hati,terkata sesame sendiri,terpukul mana2,terbuli korang secara xsengaja.u all da besh fwenz ever. I love u !


0 comments: