About Me

My photo
Bukan mudah utk menjaga hati semua orang,walaupun sedaya upaya mencuba, namun pasti ada yg terasa. Jika kesilapan semalam belum terampun, moga dimaafkanlah. Jika kesilapan hari ini menyakitkan, dgn harapan moga lupakanlah, dan jika kesilapan esok atau mendatang ku mohon jgnlah dibawa sampai akhirat. Maafkanlah kalau aku buat hatimu terluka kerana sesungguhnya aku juga manusia terbatas.

b.l.o.g

dulu....
hari-hari aku kena bebel..agaknya muka aku neh memang layak dibebel lah !
seronok kena bebel sebab rasa kepuasan tak terhingga.
BLOG ! BLOG ! BLOG !
MU NEH ASYIK NGADAP GOTU JAH YUE WEH !
BO BO LA DUK MAIN BLOG NYO !
bibik comel yang membebel.
kakak yang meleter.
budak manja yang mengomel.
*roomate2 ku..anda tahu bukan kat atas tuh sifat anda yang mana satu.
sila pilih jangan berebut..bibik ke.kakak ke. adik ke saje aku tak tag..
kalu tak memasal je aku disaman kerana ketupatkan kawan sendiri...HAHA.


kini....
tetiba je korang beranakan blog sendiri kan...
bagus ! maju setapak lagi...
maka kalau aku update blog atau bertafakur di hadapan laptop..
sudah tiada lagi suara-suara menghalang perbuatan aku.
atau kot-kot aku pulak nasihatkan korang stop2 la blogging dulu..
wah !tak sabar nak nasihatkan korang macam tuh.
soronok tak perasaan tu ye..

makan jugak pujukan aku ya yang berbunyi..
erm..kalau korang ada blog..kalau kita berjauhan..nanti boleh la tahu keadaan masing-masing.

tapi aku kecek kelate lah..ayat tuh dah di google traslatekan...lau cakak luai nanti pecah berderai botol2 budu.;p

kawan kawan kawan ku sekalian korang punyai bakat terpendam yang amat dalam..
sungguh jauh tak terselam...

0 comments: