About Me

My photo
Bukan mudah utk menjaga hati semua orang,walaupun sedaya upaya mencuba, namun pasti ada yg terasa. Jika kesilapan semalam belum terampun, moga dimaafkanlah. Jika kesilapan hari ini menyakitkan, dgn harapan moga lupakanlah, dan jika kesilapan esok atau mendatang ku mohon jgnlah dibawa sampai akhirat. Maafkanlah kalau aku buat hatimu terluka kerana sesungguhnya aku juga manusia terbatas.

mama abah T_T



I wish mama and abah was here,really miss them.sometime tertanya-tanya kenapa aku tak pernah dapat nak study dekat hometown sendiri.kan best kalau dapat stay dengan mama and abah.aku disini w'pun dah umur 22 tahun masih terumbang ambing dalam meniti kehidupan seharian.ye,saya masih perlukan mama dan abah saya sehingga akhir hayat saya even saya dah umur 50 skalipun.Ya ALLAH,titipkan lah kebahagiaan untuk aku dan keluarga tercinta di dunia ini dan di akhirat sana.Lindungi lah kami dari segala kejahatan dan keburukan.Amin Ya Rabbalalamin.

NEXT
mama and abah TEGAS orangnya ouh...
biasa lah aku degil + keras pale + n mcm2 lg..;)
tp mama and abah baek..
.
saya syg mama and abah! ='(
tp sy ni x bek..
ade time if mama suh wat sumting y ak x ske..
mst ak 'ISHHHH MAK NEYH..'..
'ALA MA NI... ADE JE '
n macammacam lagi y ak merungut..

alahai jht rase..
pdehal slame neyh mak y bawok ak 9 MONTHS..
dye tak merungut pun kan..
sdgkn sy..
hampeh...
suh sket jea dh maleh la.xske la..
tp tu masa zaman tak matang dulu,
sekarang dah boleh fikir and dah belajar rasa
mcam mane bebanan seorang IBU.
"MAMA! AKAK MINTAK MAAF OKE..'

saya sayang + cinta + kaseh kt MAMA and ABAH sngt...
mama abah..
im sory oke fer all my mistakes.. ='(
-------------------------------------------------------------------
NASIHAT SEBAGAI RAKAN OKE :))
kite kite y still ade lg mak ayah en..
besyukor la oke.
ramai lagi kanakkanak n temanteman n sabaye kte
tp tadop ibu bape..
sian uhh...
tp knape kte y ade ni mcm
tak hargai je..
ade y keskes sepak trajang mak ayah uh..
ish BODOH sngt pangai..
plis lah...

------------------------------------------------------------------------------------------
PESANAN SEBAGAI MEMBER OKEI :))
* kite ni.. de mak ayah sekali je seumur hidup..
bersyukur ANDD hargai lah mereke selagi mereke maseh ade...
KALAO lah kite de mak angkat or ayah angkat..
dorg tak kan same ngn mak ayah kandung kite taw..
kaseh nya IBU membawa kesyurga,,
kaseh nya AYAH sanggup kah berpisah... *

Gathering Raya 2011 with Miyazu

Having makan-makan last night at Hotel Concorde, Shah Alam Selangor :)
Makanan pun not bad and boleh memuaskan nafsu and penuh kan perut yang kosong since petang sbb simpan ruang nak melantak mlm tu.ohsemmmmm =,=
Smpai kat Hotel,whooo ramai suda and meja pun dah xde yang kosong cuma kna get along dgn staf2 yang kurang dikenali sbb ade kerusi kosong.At last me,my cuzen,aisyah amani and sarah amani joining the group of pakcik2 yg vote.Fine la ,sbb xkenal pun xpayah nk control2.oyeahhh.enjoy our eating.lepas satu mkanan and ambik ambik ambik lagi mknan..woooo,besttttt..
i'm uploading the pictures of gathering last night ;)








Gambar dessert ni je sempat ambik sebab masa ni perut dah cannot go on.HAHAH
Tata..till then loves ;)

hey

tak perlu sesuatu yg luar biasa untuk jadi istimewa cukup-lah sekadar sesuatu yang laen dari yang laen..

damn'

blogging instead of surfing 24/7 sounds good but my finger won't let it happen..

:'(

kenapa perlu sedih lagi sedang-kan selama ini sudah selalu gembira.


Oh..hey hey hye hye hye bloggers

SELAMAT KEMBALI

So,here i am.I am on blogspot again :)

SELAMAT HARI RAYA DAN SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA

tika menang bersorak riang, bila tersungkur tetap-lah bersama..

Harimau Malaya

vs

Singapura

Congrate team singapore dengan kemenangan 5 - 3..seranggg bukit jalill 28/7..ayuhh,Malaysia bolehhhhhhh !! Auwmmmm..Kelima2 gol Singapura td dijaringkan oleh player 'import'. Tp ketiga2 gol kita dijaringkan 100% oleh buatan Malaysia.I am proud be a MALAYSIANS !!

bersabar dengan rezeki..


Kolej Poly-Tech MARA ,Kuala Lumpur,gah kan nama college ni,se-gah warna nya @ dikenali 'menara oren'

Kolej Poly-Tech MARA full sponsored byyyyyyyyy :),tu logo yang kat bawah tu..HAHAH


but,punyaaaaaaa la lambat proses ni..hmmm,nak pinjam duit ngan orang mesti la kena sabar sket kannn,'SABAR' ye rakan2 (juga pesanan utk diri sendiri) ;p

chopppppp* entry ni bukan untuk protes semata2,saje2 luahan perasaan.HAHA,w'pun dalam hati xsiapa yang tahu..

bubye bloggers :)

hello drug,u are my soul ever :)



"Saya kenal sayang saya"

i miss you here :|


Female dictionary :)





"Nothing,forget it."
You better figure out what you did wrong guys.

"Are you tired?"
Please don't go to sleep.I love talking to you.

"I'm okay."
Hold me tight.I need a shoulder to cry on.

"I'm cold."
Get a blanket and cuddle with me.

"Leave me alone."
Please don't go.

"I love you."
Tell you do more.

hello world !



what women should know :
a man who truly loves you,
will never let you go,
no matter how hard
the situation is.

what men should know :
a woman who truly loves you,
will be angry at you for so many things,
but will stick around.

Jika aku jatuh cinta


Ya ALLAH jika aku jatuh cinta,Cintakanlah aku pada seseorang

Yang melabuhkan cintanya padaMu, agar aku bertambah

kekuatan untuk menyintaiMu.

Ya Muhaimin jika aku jatuh hati,Izinkanlah aku menyentuh hati

Seseorang yang hatinya tertaut padaMu agar tidak terjatuh aku

dalam jurang cinta nafsu..

Ya Rabbana jika aku jatuh hati,Jagalah hatiku padanya agar tidak

berpaling daripada hatiMu..

Ya Rabbul Izzati jika aku rindu,Rindukanlah aku pada seseorang

yang merindui syahid di jalanMu..

Ya ALLAH jika aku menikmat cinta kekasihmu,janganlah

Kenikmatan itu melebihi Kenikmatan indahnya

Bermunajat di sepertiga malam

terakhirMu…

Ya ALLAH jika aku jatuh hati pada kekasihMu,jangan biarkan

Aku terlatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru

Manusia kepadamu..

Ya ALLAH, jika Kau halalkan aku merindui kekasihmu, jangan biarkan

Aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan

Rindu abadi hanya kepadaMu..

Amin….

Doaku, semoga kita sama-sama berjaya

Di dunia dan akhirat..

Berjaya dalam mengharungi segala

Dugaan dan cabaran..

Yang sememangnya menguji

Kekuatan iman..

Kerana tapak Iman itu lah yang

Menemukan cinta yang selama ini

telah hilang…

Semoga Cinta yang dicari

telah ditemui.. Semoga

ALLAH meletakkan kita di

bawah payung rahmat

kekasihNYA..insyaALLAH..

Putrajaya

Hye fellas, i'm back with the best damn fiesta..yuhhuuu,really enjoy on friday evening.alahai,cuaca ptg tadi sgt best eventhough lepas maghrib hujan renyai2..well,da puas hati sbb tak pernah lepaskan peluang setiap kali fiesta ni ada.sukeee..agagaga..
Let's come and sama2 meriahkan lagi Hot Air Ballon Fiesta '2011'
pssssttt,esok nak pegy lagi ;)




Hot Ballon from Japan,tadi ada problem and xdapat naik,harap2 Doraemon sihat esok (:
Esok nak pegy fiesta ni lagi (x_x)



Till then love,ILY (:

Lets fight some more!!


Songs always give me inspiration and motivation.. It blends well with my soul.. And this song, Fight for This Love' by Cheryl Cole is very very inspiring.. It has a wide meaning, and up to you, how you want to perceived.. For me, it's not all about love.. Its about life.. Cheryl Cole is telling me that "Don't stop!! Keep moving!!".. If we feel tired, just hold on.. Don't ever turn back.. We're already half way.. Just proceed.. Face the future, face the adventure.. We're heading there now.. With some 'silly' obstacles, we'll finally arrive to our destination..

I'm gonna be a English Teacher so soon.. 2 years is so soon.. 2013, I see myself as a strong teacher with smile on her face.. not to forget, i see myself rushing to my own boutique after work.. Its a dream.. I don't make dream my master, but I still believe in dream.. Dream drives me crazy, crazy to achieve my goals and aims..

Presents you..

FIGHT FOR THIS LOVE, Cheryl Cole

Too much of anything can make you sick
Even the good can be a curse
Makes it hard to know which road to go down
Knowing too much can get your hurt

Is it better is it worst
Are we sitting in reverse
Its just like we´re going backwards
I know where I want this to go
We´re driving fast but lets go slow
what i dont wanna do is crash, no
Just know you´re not in this thing alone
There´s always a place in me that you can call home
Whenever you feel like we´re growing apart
Let´s just go back back back back back to the start
Anything that´s worth having
Is sure enough worth fighting for
Quitings out of the question
When it gets tough gotta fight some more

We gotta fight fight fight fight fight for this love
We gotta fight fight fight fight fight for this love
We gotta fight fight fight fight fight for this love
Its worth having its worth fighting for


Now everyday aint gon´ be no picnic
Love aint no walk in the park
All you can do is make the best of it now
Can´t be afraid of the dark

I don´t know where we´re heading
I´m willing and ready to go
We can´t drive it so fast we just need to slow down
And just roll

We gotta fight for this love!!
Its worth having its worth fighting for!!