About Me

My photo
Bukan mudah utk menjaga hati semua orang,walaupun sedaya upaya mencuba, namun pasti ada yg terasa. Jika kesilapan semalam belum terampun, moga dimaafkanlah. Jika kesilapan hari ini menyakitkan, dgn harapan moga lupakanlah, dan jika kesilapan esok atau mendatang ku mohon jgnlah dibawa sampai akhirat. Maafkanlah kalau aku buat hatimu terluka kerana sesungguhnya aku juga manusia terbatas.

beautiful blogger award :)

terkejut bila ngah blog-walking kat blog ARXAR NADHIRAH,and nampak nampak blog ni tersenarai dalam beautiful blogger award..haha..mcm ta percaya pun ade gak..hihi..anyway,thanx dear :)
Now,i kna pass this award to another 15 top yang i rasa awesome.banyak tuu..i know who deserve it.but,i'll announce the winner of this award later oke..see u darl..

wait...i want to create a lil bout myself..

*every one know that i love to talk. talk talk talk non stop. tak boleh nk berhenti cakap unless i betul2 takde mood or tengah sakit, but sakit pon i selalu je cakap non stop. haha

*muka nampak kental, and gagah - bak kate senior, but hati lembut selembut2 nya. i suke kacau orang,plus lak orang tidur..my feveret ..haha..

*suka buat benda di luar dugaan. hyper2 kt kelas.

*mostly my closes friend terdiri dari kaum adam. i bukan playgirl ea, sebab hati i dah dicuri oleh sesorang. so, tolong jgn buat sebarang spekulasi yer.

*mr.bf and me bertemu dalam situasi lain dari yang lain. rasanya ada yang dah tahu macam mane i boleh bertemu dengan beliau.

thats all from me i guess, hehe~
till then, love :)

guys ! pray for him

My cuzen, Wan Faqih is now in HUSM suffering some internal bleeding in the head. Had an operation early friday morning and is closely under monitoring. His condition is stable but is still trauma after an accident with a car and knocked his head. Dear families and fraternal friends, pls pray for his speediest recovery, amin.

kat ER HUSM,masa mula2 accident

HTC sense

after the operation

my addicted :)

hoho! pagi tadi makan nih..


Moist chocolate cake

kenyang gilee , sedap lah.ta payah bgtaw pun korunk taw enn ? pastuh da ta de selera nak makan nasi,*tade selera pun makan jugak.haha.fake betol ! how life today eh? tah laa , mula2 rasa sedihsgtt. tp tamo la gtaw knpe.hope pasni heppy balik..*i guess la..huhu

preparation for interview..maybe mlm krg buat.ehee..well,malasss pny pasal..

now nak pegi sambung tdow.bubye readers !



she want to be sombody , someday. she's not perfect. So,if she makes any mistakes, forgive her pleasee.. She believes that worth a lesson to be learnt , as part of learning process to be a bettergirl. :)

psst , she's also not a good lover

it's all about:cookiecrumbs

Uncle kracker - Smile :)


You're better then the best
I'm lucky just to linger in your light
Cooler then the flip side of my pillow, that's right
Completely unaware
Nothing can compare to where you send me,
Lets me know that it's ok, yeah it's ok
And the moments where my good times start to fade

You make me smile like the sun
Fall out of bed, sing like bird
Dizzy in my head, spin like a record
Crazy on a Sunday night
You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Ohh, you make me smile

Even when you're gone
Somehow you come along
Just like a flower poking through
the sidewalk crack and just like that
You steal away the rain and just like that

You make me smile like the sun
Fall out of bed, sing like bird
Dizzy in my head, spin like a record
Crazy on a Sunday night
You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Ohh, you make me smile

Don't know how I lived without you
Cause every time that I get around you
I see the best of me inside your eyes
You make me smile
You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild

You make me smile like the sun
Fall out of bed, sing like bird
Dizzy in my head, spin like a record
Crazy on a Sunday night
You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold, buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Ohh, you make me smile

been so looong :)

hey ladies and gentleman!hi-hi-hisorry foe da long hiatus.bukan ta rindu nk menulis blog,but i have a big responsibility for my coming interview..hohoh.pape pun ta ready agy..i have 2 interview ..can't wait..aha,u know why?selagi ta pegy interview ni selagi tu la jiwa aku ta senang..neves babe..


and and and i have no idea to blogging actually...hoho. pnyakit malas mnyerang kembali.anyone can help me?gawshhhh...teruk betul dis girl enn enn..;)
well,ilove myself.hoho..iMISSyou bloggers !

bila kesengalan terserlah :)



persoalan yang tidak terjawab sejak beberapa tahun lalu , kenapa saya terpilih utk belajr bidang perubatan? knp bukan kulinari , hotel ,fesyen , sains sukan , kaunseling , and pape jer la..
haha, giler kan fkir pasal ni..it's hard to make a true future..

saya juga tertanya-tanya soalan yg sama smpai hari ini , cita2 asal saya hanyalah menjadi power rangers pink..hidup ini sungguh rumit kannn..ahaha

merepek kannnn..biar awh..aku nya blog, aku nya pasal la

bubye readers..=)

b e n g a n g !!! wtf



mmg susah nk jaga mulut org,mmg susah nk suruh org berhenti bercakap sbb aku pun ske bercakap,but ta de la sampai nk busy body pasal org len,just ckp menda2 yg berkait ngan aku...and kaw jantan , mmg sibuk nk busy body pasal lyfe aku..mmg ko bley kalah kan makcik2 kepoh kat kg aku derr..

ske aty aku la nk emotional ke ape, ske aty aku la nk layan kaw ke tak, bile ko da bengang ngn aku ko bebas la kan nk ckp2 pasal aku , and nk judge aku yg bukan2 ,ko knl aku pun kat mspce je derr...lu tambiiii , better back off oke !!!!

bila aku dah block ko kat mspace , mmg aman la idup aku..hahah..aku ta perlu kan kawan yg mulut sial mcm ko..aku akan hormat sape2 yg hormat aku , dan bila org ta hormat aku aku pun bley jadi cm ko bwat .. mulut aku pun bley jadi hevat and kalah kan ko .. ko taw pun nk blah bila aku ckp cm tu smlm..aku ingt ko jenis yg ta paham bahasa..hahah


malam ni agak bosan di sini..kanak2 ribena yg terlebih aktif tdow awal..and how bout me ??dunno what to do..hell yeahh ! music , music , music on .. then turn 1 lagu ni come home by one republic.. oh nooo ! sy rindukan rumah saya ;( rindu mama , abah and adik2 juge..da dkt 2 weeks ta buli and ta cri pasal ngan adik2 saya, kira lama la jgk tu enn :)

come home ! come home !

home sweet home , even ta cantik mcm rumah korunk ,but i'm proud living there ..happy familee ! =)

and semestinya rindukan iniiii .. my sweet dream there =)


so many black love again
so,i try to hate all love
but youu say to me dun try to hate someone
but youu make me hate youu much much and much
i try to make love hate youu
i hate love because all make me sad

saya tahu saya ta cantik..tapi saya jugak ada hati..so awak , jangan la lukai haty saya..sbb saya pun nak bahagia..(=_=)

sape nak jadi hero saya ? hand up pleaseee..
hero owh hero !

org kuningg :)



yebayebaa! rindu nk dgr title 'org kuning' .. best moment ever msa stdy at unikl,rcmp.. student pharmacy mmg wajib pkai uniform yg ta sbrapa nk cntik tuu..aiyokk..mcm cleaner pun ada kann..but ta pe , kat cllge uw bukan aku je yg pkai , rmai agy weyh..

p/s : gmbar muka ta boley tgkk . sbb nk bg tgk baju je act ..haha

april ;)



haishhh! rindu suda sama ini my dear diary . but sumtyme quite malas nk update ..hekss..haha..sory ekk blog! maybe pasni da susah nk bg kaw mkn story aku .

well now da msuk april .. bubye march. iloveyouu lah april ! msuk je april memang get ready fizikal dan mental la kan..haha..jgn terpengaruh dgn cerita2 yg ta berapa nk srprise tuu sempena aprilfool..hahah..wat reminder babe..sorry awh..

foe my fwenz akim, jaja , frah , apis ...haha korang ta berapa nk terer agy la weyh nk wat aprilfool..mmg aku sengja kowt ta nk reply msg korunk mlm tu .. pape pun 1st msg korunk uw mmg bley knakan org if ta ingt tarikh 1 april ennnn...werkkkk...

okayy lah , tu jeh nk cite. gudbye readers !




ari ni ta de pape yg menarik kowt nk letak kat entry ni.how my day?biasa je kowt.bgn tdow tadi rasa cm pening2 , then mandi lepak tgk tv and tolong ma kat dapur.ingat nk pegy jomheboh , but but i'm going lazy guys !
and tonite , sy nak pegy kl..nnty ade masa jumpa lagi ye..

orite, let me seize my day and bubye readers :) love yaaa!

i'm hott !


oke2..tadi bru sy ckp happy kan sbb da ckup tdur utk ari ni..

tadi bile lps mandi,sy tgk crmin.

omg ! got new pimple there..gawshhhh

1 pimple at my nose lahh ;

huuuu..

talk to my mom ...

but , jwpn yg sgt la menarik dan myakinkan saya..

hahah..

my mom ckp,nape bdk2 skrg jadi kan jerawat 1 beban???

jerawat tu sexy taw tak..

yeay !

lps ni ta perlu la korunk2 sume pkai bju ta ckup kain and dedah sana , dedah sini..

ckup la dgn jerawat , I’m become nurul hot girl..hahahah

pimples owh pimples !

nsib la 1 je..

thanx ma !

see you next entry readers J

pixie lot!


how i adore her :)
she's sweet and her voice are fantastico.
ofcos lagu dy punn best lah!

okayy! enough on musics. so, hows my day huh? yayy! i've been through abeautiful day today.
*sbb saya ckup tdur dan ckup rehat :)