
bila kesengalan terserlah :)

Posted by Wan Nurul Izzati at 11:34 AM 0 comments
b e n g a n g !!! wtf

Posted by Wan Nurul Izzati at 12:42 PM 0 comments

Posted by Wan Nurul Izzati at 10:59 PM 0 comments
Posted by Wan Nurul Izzati at 9:17 PM 0 comments
org kuningg :)

yebayebaa! rindu nk dgr title 'org kuning' .. best moment ever msa stdy at unikl,rcmp.. student pharmacy mmg wajib pkai uniform yg ta sbrapa nk cntik tuu..aiyokk..mcm cleaner pun ada kann..but ta pe , kat cllge uw bukan aku je yg pkai , rmai agy weyh..
Posted by Wan Nurul Izzati at 10:00 AM 0 comments
april ;)

Posted by Wan Nurul Izzati at 9:33 AM 0 comments

Posted by Wan Nurul Izzati at 1:48 PM 0 comments
i'm hott !
oke2..tadi bru sy ckp happy kan sbb da ckup tdur utk ari ni..
tadi bile lps mandi,sy tgk crmin.
omg ! got new pimple there..gawshhhh
1 pimple at my nose lahh ;
huuuu..
talk to my mom ...
but , jwpn yg sgt la menarik dan myakinkan saya..
hahah..
my mom ckp,nape bdk2 skrg jadi kan jerawat 1 beban???
jerawat tu sexy taw tak..
yeay !
lps ni ta perlu la korunk2 sume pkai bju ta ckup kain and dedah sana , dedah sini..
ckup la dgn jerawat , I’m become nurul hot girl..hahahah
pimples owh pimples !
nsib la 1 je..
thanx ma !
see you next entry readers J
Posted by Wan Nurul Izzati at 11:08 AM 0 comments
pixie lot!

okayy! enough on musics. so, hows my day huh? yayy! i've been through abeautiful day today.
Posted by Wan Nurul Izzati at 9:54 AM 0 comments
over is over.
and now i found my happy lyfe without 'u'.
if saya dah bahagia utk lupakn awk baru awk sibuk nak care lyfe saya kan.
sorry boys,u have too late !
single is fucking enjoyable than be with u !!
D0n't blame faith if i'm g0ne,
i hate myself foe loving pepel lyke youu,boy !
Posted by Wan Nurul Izzati at 9:15 AM 0 comments
heeee....merepek kann

Posted by Wan Nurul Izzati at 8:26 PM 0 comments

will you ever talk again?
Posted by Wan Nurul Izzati at 7:53 AM 0 comments
sy di tag oleh da girl ..haha !

02. Saya sedang mendengar : cucu jiran depan rumah saya memekak.
07. Saya kehilangan : pendrive 4GB, pulangkan lahh wahai pencuri.
08. Ramai yang berkata : hye bubu!
09. Makna nama saya : gembira dan happy. sama jeh kot maksudny tuu.
10. Cinta itu adalah : komputer kot?
12. Saya akan cuba: trajang bola golf masuk lubang dia. yay! tigerwood ;D
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : forever laa. pa lagi?
14. Telefon bimbit saya : bole tangkap gambar. hebat kan? haha.
17. Pesta/Parti adalah : kalau tak salah, nama pokok, kan?
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kucing dan cat. setuju?
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : sekarang lah. sebab baru sekarang saya dapat jawab soalan yang seronok ni. muahahaha.
20. Hari ini : hari selasa. besok hari rabu. besok lagi tanak tanya?
22. Esok pula saya akan : going sumwhere la, kan da habak kat atas tu?
23. Saya betul-betul inginkan : iPhone yang comel tu. bole bagi tak?
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : saya nampak 1 jerawat baru kat hdung.
27. Bilik yang terang atau gelap : terang ah, kalau gelap camne nak type pakai keyboard ni.
28. Makanan segera adalah : maggie 3 minit! segera kan?
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : bila nak belanja aku kereta?
Posted by Wan Nurul Izzati at 7:42 AM 0 comments
susah nya nak solve RUBIK'S CUBE nie !

hey, skrg maybe ta de masa bnyk kat blog.ak sdg berperang utk mnyelesaikn rubic's cube yg sememang nya memerlukan ketenangan dan kesabaran.belajar dari YOUTUBE.esk bru ingt nk bersantai jep kat rumah.terpksa g sumwhere lah sbb da janji kann.huu..so,penat la besok..harap2 aku dpt bgun awl..heee
Posted by Wan Nurul Izzati at 7:29 AM 0 comments



