1-300-88-2525 jadi sasaran kami pada suatu petang..amat bermkna.sunguh kenyang dan membuntal kan pewot kuwh yg kempis ini.ahahaha..kunun ennn...;)
27 julai
1-300-88-2525 jadi sasaran kami pada suatu petang..amat bermkna.sunguh kenyang dan membuntal kan pewot kuwh yg kempis ini.ahahaha..kunun ennn...;)
Posted by Wan Nurul Izzati at 6:07 PM 2 comments
window shopping make me 4get everything ;)
credit tu photographer,NURUL =)
Posted by Wan Nurul Izzati at 4:37 PM 2 comments
wut happen in da cluz
new uniform,
new,new and new.
sume student farmasi sudah diwajibkan memakai uniform.
semalam ada taklimat bout uniform.
2day,ada checking lak
dari kelas ke kelas.
abah and pn wan peronda yg digeruni.
aahaha..
rmai gak yg kna warning sbb pakai yg xbersesuaian.
lain kali xley nk wat jahat.
asyik kantoi jep.
kbnykan nya kna warning pasal kasut.
heeee.
bermacam2 jenis.
bermacam2 warna.
at last,
wrna hitam je dbenrkan pkai.
adusss..
lunch tyme;
misi kami mencari kasut.
ngeee..
lokasi;greentown mall..
ahahha..
nasib baek ada yg murah2.
klu tak,terrbng duit owhhh.
lalalala..
okay,da tiba masa untuk msuk kelas.
heeeee...
BE FOCUSED NURUL~~~
Posted by Wan Nurul Izzati at 1:50 PM 0 comments
newest of me =)
org2 kampung,lihatlah perubahan saya untuk hari ni.
untuk hari esok,berdoalah lebih better dari hri ni.
ngeh3..
smpai colleg pun awl kutt.
lalala...
smpai college je penuh ngn junior sem 1.
diorang orientasi kate kan.
sbar ye adik2.
bru sket.
tggu la orientasi yg ktorang handle pasni lak. =)
cluz youk..
i need 2 go.
lain kali sy update lagi.
c u all ;)
Posted by Wan Nurul Izzati at 8:57 AM 0 comments
new semeter
sronok jugak dpt meet kwn2.
bergosip,gelak2,lepak2,..
oh nurul,,bile masa nk stdy??
okay2..
yeahh..
teringat pesan mama..
stdy betul2.
klu ada probs gtaw mama n papa.
jgn smpan sorang2.
huu..aku jenis yg xske nyushkan sape2.
uhmm.aku cuba ubah.
waa..sedeyh da juah ngn mama.
da xde teman nk bercerita.
mama,u da best mom and friend in my lyfe.
thanx mama..
thanx papa.
HOW TO MOTIVATE MYSELF ;)
Posted by Wan Nurul Izzati at 7:53 PM 0 comments
coming =)
Posted by Wan Nurul Izzati at 3:50 PM 0 comments
tasik cempaka,bangi
Disebabkan bosan , semalam pergilah aku berjalan – jalan ke Tasik Cempaka , Bangi untuk lepaking sambil megewdix untuk shoot pixt .
Rasanya dah setahun lebih aku tak lepak kat sini .. dulu msa tgh couple ngan arekeem slalu gak teman die shoot pixt kat cni smbil lepak petang2 , boleh dikatakan tiap tiap hari jugak lah arekeem berouting kat situ , samada dengan aku,kawan2 die ataupun sorang sorang.now awk,saya nak lawan awak.saya nak jadi photographer yg hebat.hee..tu pun klu mmpu.ahahah
Dok tengah syok Shoot-Shoot , tetibe aku nampak ada orang tengah main skate . Walla! , aku memang dah lama mencari peluang untuk ambil gambar orang tengah main skate .. Rezeki aku lah masa tu..
ini saja gmbr yg terbaik yg mmpu aku snap.budak2 baru belajar ;)
Kepada Geng2 skate yang aku shoot semalam.kau orang memang best. moga keep in touch okeh?
Posted by Wan Nurul Izzati at 10:43 AM 0 comments
My name's Nurul
I really I am
I'm not Lesbo
Note: I do care what you think (contrary to popular belief). Care meaning: I think it over. Care not meaning: I will change for you. I can't be compared to anyone else.. I'm NOT the same.
I plan to BE something, this will not change. and I guarantee you it will happen. With dat said, do not get in my way. If your intention is to fuck me over, I suggest you think it over first. Im not a mean person at all; I just know what I want, and when I want something, I will get it. I dont expect or want things to come to me. Id rather work for money than have it fall into my lap (although a large indefinite amount of money would be rather helpful..haha
• Who I Want to Meet: Unless you are..
• a photo slut
• really fucking bitch
• haters I will not meet/date you! So stop trying.
Posted by Wan Nurul Izzati at 10:45 AM 0 comments
Posted by Wan Nurul Izzati at 10:44 AM 0 comments
MEN..ahahhah..pandang sebelah mata yep
MENtal Stress..
MENstrual Cramps..
Why do all problem start with MEN??
ini sekadar mengisi masa lapang..
sape2 yg bergelar lelaki sejati,
harap tabah mnghadapi sume ini.
hahahahahahhahahaha.
rilex ar bro..;)
Posted by Wan Nurul Izzati at 10:10 AM 0 comments
jhum pi kedah
register my cuzen at uitm s.petani..
26 jun we all gerak pegi kedah..
dalam perjalanan,aku tdow saje.
so,xde gmbr yg disnap.
ahaha...
bangun je da smpai kat hotel..
hotel sri mlaysia..
ahhahah..
smpai pun da petang....
check in..then lepaking wif my cuzen kat taman
smbil cuci mata tengok orang2 mandi kolam.
btw,ada open karoake..
wooo,havoc jugak la.
bley tahan.
uhhhhh..



Posted by Wan Nurul Izzati at 12:04 PM 0 comments
yeaahhh..come on..
at bukit keluang beach resort..
da day aku ngn my cuzen enjoy at bukit keluang..
smpai sana,,waaaaaa...
pantai yg indah...
bersih juga..
ahahah..
besh2..
doing bbq,bola air,lepaking,and snap2 juga..
but,dtg cni sbb nk celbrate my cuzen.
die da nk cntinue stdy kat uitm merbuk,s petani.
slalunya if blik kg,die ada
if busan,ajak die lepak.
tapi pasni da ssh nk lepak sma2.
uhhu..
pe2 pun gewd luck..


Posted by Wan Nurul Izzati at 11:49 AM 0 comments
wooofff..
i'm new here..
this is my new post.
there nothing to story.
ahahahah..
wait 4 my next post yaaaa...
Posted by Wan Nurul Izzati at 11:47 AM 0 comments





